Накратко за Carducci, Carducci България и Осман Узун

Накратко за Carducci, Carducci България и Осман Узун

Истинското лице на Carducci е някъде там – между постоянния стремеж към съвършенството, непрекъснатото развитие, и емоционалната отворена комуникация с всеки клиент, споделящ философията на марката. В модната надпревара с нежните си половинки българският мъж се учи да се облича по-екстравагантно и разчупено. A оригиналните комбинации на модели, цветове и кройки, изваяни с безупречен шев, са патент на Carducci. Костюмът на Carducci е изящна игра на контрасти между спортния и елегантния стил. Финалната му визия надхвърля очакванията дори на най-претенциозния мачо.

Преди една година световната модна икона влезе с гръм и трясък на българския пазар. И сбъдна мечтите на мъжете, за които елегантният и оригинален стил е начин на живот. Първият представителен магазин на Carducci в София бе последван от два шикозни бутика в Пловдив, още един в столицата и един във Варна. Феновете на Carducci в България се увеличават с всеки изминал ден. И това е закономерност. Клиентът получава експертно обслужване от изключителни професионалисти. Той може да създаде собствен и неподражаем стил на обличане или пък да получи безценен моден съвет лично от топ дизайнера на марката Осман Узун.

След пет години се надявам да видя хиляди доволни клиенти на Carducci, присъствие във всички точки на страната, развит онлайн бизнес и най-добре подготвения персонал в бранша“, споделя плановете си за бъдещето собственикът на марката за България Виолета Донкова.

На последното издание на най-големия моден форум у нас – Sofia Fashion week, Carducci не изневери на стила си и блесна с новата total look колекция есен-зима 2017. …. Модерните тенденции за зимния сезон се съчетават с пастелни цветове и изчистени линии на облеклата. Carducci обаче запазва своя шик и свободен дух в комбинация с контрастни цветове при аксесоарите. Оригиналната иновативност се забелязва в мъжките сака. Конструкцията им е олекотена, без излишни подлепващи подплънки, комбинирани са еластан, памук, вълна, ликра, подчертаващи качествата на естествената материя. Това е дрехата на „мъжа в движение“ – динамична, комфортна и елегантна. Линията е slim с тенденция към прибиране, вталяване и стесняване.

Цветовата гама е в по-тъмните нюанси на кафявото, бордото бежовото, сиво плюс актуалното синьо. Casual линията на Carducci следва smart посоката – това са дрехи, които могат да се носят и на работа, и в ежедневието. Най-интересното е, че с тези модели клиентът може постоянно да допълва, вместо да подменя гардероба си.  Което означава, че при покупка на един пълен сет, след това може да добавите панталон, риза или аксесоар. Резултатът е все така оригинална и модерна визия, подходяща за различни поводи. Надграждане и търсене на нов вълнуващ изглед. Добре дошли в дома на Carducci!

Бижутата и аксесоарите на Carducci са уникални, създадени са лично от арт-гуруто Осман Узун. Гривните, брошките и ръкавелите са комбинация от метал и естествени камъни в комбинативни цветове. …. Caarducci aкцентира върху ориента, течение което силно навлиза в модата, чрез аксесоари тип броеница за панталон или елек. Важна допълваща роля играе и папионката, която вече е ежедневен casual аксесоар. В Carducci мъжът търси и намира цялостната безкомпромисна визия.

Mr. Carducci – Осман Узун, е топ дизайнер, които е на „ти“ със световните модни тенденции. Но актуалното винаги е пречупено през собствения му поглед и неповторим усет, за да се получи авторска и същевременно комерсиална колекция.

Може идеите ти да са гениални и неповторими, но ако клиентите не харесат и не купуват костюмите ти, все едно не си направил нищо. За разлика от други модни къщи, Carducci ми предоставя абсолютната свобода да творя на спокойствие. Удоволствие е да работя тук “, казва Узун. Той е автор на колекциите на Carducci за всички точки на света – Бразилия, Русия, Южна Африка…За всеки регион колекцията е съобразена с културата, традициите, начинът на живот, дори физиката на мъжете.

Детайлите са важни, затова Узун не се страхува да експериментира и да опитва нови неща, докато не получи желаното. Един неизгасващ моден вулкан от идеи, както сполучливо го характеризира Виолета Донкова. Той се вдъхновява от всяко нещо в ежедневието, дори може да сънува някой модел, а на другия ден той е претворен в завършен вид.

Петя Димитрова пък е „новата генерация“ в българския екип на Carducci. Младата дизайнерка претворява свежите си идеи в последната абитуриентска колекция на марката.

За абитуриентите първото обличане на костюм е много важен ритуал, тъй като това е преходът към по-официалните дрехи. След дълго проучване и наблюдение на младежкия стил успяхме да предложим на младежите точно това, което искат. Екстравагантна и разчупена линия, много близка до тази на облеклото, което носят в ежедневието си. Но същевременно запазихме и елегантния дух на костюма“, изтъква Димитрова.

Акценти от кадифе и декореции съобразени с цялостната визия, пречупване на класическите ревери в комбинация с церемониален стил. Абитуриентите посрещат колекцията с такова въодушевление, че от някои модели не остават дори мостри. Тази пролет следва продължението, а Петя и Осман са подготвили нови приятни изненади за младежите, които ще изберат Carducci за най-тържествения си ден…..

Обувките на Carducci умело съчетават всички характеристики на една „тежка“ обувка. „Оксфорд“, „крокодилски“ и други класически елементи са вплетени тон във тон така, че да не се натрапват, а същевременно се получава универсална и практична за различни поводи обувка.

Персоналът на Carducci също се отличава от останалите в бранша. Той е съставен от добре обучени професионалисти със сериозно отношение към модата. Всеки един член на екипа е внимателно подбран и завършва няколкомесечното си обучение .. лично при Виолета Донкова. Той трябва да има лично отношение, да познава всеки един продукт и многобройните комбинации, от които може да се направи перфектният сет костюм.

Бих искала всички български мъже да носят костюми на Carducci”, не крие амбициите си Донкова. Брандът вече има немалко фенове сред популярните личности у нас. В това число влизат топ журналистът Николай Дойнов, шоумените и водещи Зуека и Рачков, спортните корифеи Краси Минев и Владо Памуков.

Как се създава един модел на Carducci? “Мъжкият костюм е най-сложната за изработка дреха….. Много детайли остават скрити вътре, но от тях зависи удобството на дрехата. При изработката ние залагаме на първокласни материали, гарантиращи комфорт на движението. Това е истинското качество, дреха в дрехата“, отговаря Димитрова.

Актуалният тренд на Carducci e: „спортното е официално, а официалното е спортно“. Затова един мъж спокойно може да попълни гардероба си само с модели на тази марка. Всяка дреха се комбинира с другата, елегантните панталони се допълват с комфортни обувки.

За Carducci не съществуват трудности, само вълнуващи предизвикателства. Денонощната работа на сплотения екип е истинската гаранция за успех. А доволният клиент винаги се връща с усмивка в бутиците на марката.

0 Comments
Share Post
No Comments

Post a Comment